Reklamcje

                                 PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU 

w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu. 

 

Reklamacja kierowana do:                             

                                                                            Dane firmy:

HOBBY PRO Sp. z o.o.

Adres: ul. Grabiszyńska 281, 53-234 Wrocław

tel. +48 713632701 tel. +48 71 3390374

e-mail: wroclaw@sklepyzeglarskie.pl

 

                                                                       

   

Zgłaszający:

Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................

 

Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................

 

Telefon kontaktowy: ..........................................        adres e-mail: .............................................................

 

Data nabycia towaru .. .............................            Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................

 

 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................

Cena zakupu brutto .....................................................................

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń)  :

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

........................................................................ ..............................................................................................

Data stwierdzenia  wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................

. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • - wymiany towaru na nowy* (art. 561 1)
  • - nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 1)
  • - obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 1)
  • - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 1) ........................................................................................................................................................................................

 

 Sprzedawca  poinformuje Konsumenta  o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od  daty otrzymania  niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.

 

…..........................                                                                                               ….............................................

Miejscowość, data                                                                               Podpis zgłaszającego reklamację

 

*)  Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.