Reklamcje
PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.
Reklamacja kierowana do:
Dane firmy:
HOBBY PRO Sp. z o.o.
Adres: ul. Grabiszyńska 281, 53-234 Wrocław
tel. +48 713632701 tel. +48 71 3390374
e-mail: wroclaw@sklepyzeglarskie.pl
Zgłaszający:
Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................
Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................
Telefon kontaktowy: .......................................... adres e-mail: .............................................................
Data nabycia towaru .. ............................. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................
Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................
Cena zakupu brutto .....................................................................
Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) :
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
........................................................................ ..............................................................................................
Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................
. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- - wymiany towaru na nowy* (art. 561 1)
- - nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 1)
- - obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 1)
- - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 1) ........................................................................................................................................................................................
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.
….......................... ….............................................
Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację
*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.