Koszty i sposoby dostawy

Dostawa
1.    Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
•    Firma kurierska; (Parton Service, DHL)
•    Odbiór osobisty.
2.    Termin dostawy to do 30 dni, jednak staramy się aby towar był dostarczony do klienta w ciągu 3 dni.
W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo
do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.
3.    Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni
od pracy dostawy nie są realizowane.
4.    Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru
do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
5.    Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
6.    W przypadku zakupu towaru, którego kurier nie jest wstanie przetransportować należy odebrać złożone zamówienie osobiście w sklepie we Wrocławiu.
7.    Towary dostarczane są na terenie Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.

Koszty dostawy
1. Koszty dostawy są związane z:
- formą płatności
- kwotą zamówionego towaru
W przypadku zamówienia zapłaconego przelewem koszty dostawy wynoszą 16 (szesnaście złotych). Przy zapłacie za pośrednictwem payU koszty dostawy to 17 zł (siedemnaście złotych). Przy wyborze opcji płatnośći przy odbiorze/ za pobraniem koszty dostawy zamykają się w wysokości 19 zł (dziewiętnaście złotych).
Jeżeli kwota zamówionego towaru przekroczy 1000 zł (tysiąc złotych) koszty dostawy są bezpłatne (0 zł).