Dostawa

Darmowa dostawa na terenie Polski przy zamówieniu już od 1000zł

Płatności




Silnik zaburtowy Honda BF2,3 SCHU

BF2,3SCHU
Producent: Honda
szt.
Cena netto: 2 756,10 zł / szt. 3 390,00 zł / szt.
negocjuj cenę
Produkt Silnik zaburtowy Honda BF2,3 SCHU
Cena 3 390,00 zł
Numer katalogowy BF2,3SCHU
Cena u konkurencji
Adres strony z produktem
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Telefon komórkowy (+48)
Wyślij

Silnik zaburtowy BF2,3 SCHU

Mała moc - wielka radość

Często zmieniasz łowiska lub wiesz, że zawsze po zakończeniu wyprawy będziesz zabierał silnik do domu? Jak dotychczas jest to najmniejszy i najlżejszy silnik czterosuwowy służący do napędu niewielkich łodzi. Kompaktowy, banalnie prosty w obsłudze i objęty najdłuższą gwarancją. Kładziesz go w bagażniku i juz możesz wyruszać na kolejną wyprawę.
Wersja silnika BF2,3SCHU
- dodawanie gazu za pomocą manetki
- posiada bieg jałowy 

Bezgranicznie prosty

Wprowadziliśmy wiele ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten mały silnik dysponował większą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. W efekcie silnik ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie.

Sterujesz bez najmniejszego wysiłku

Ustalasz kurs, regulujesz prędkości i kierunek nie odrywając ręki od rumpla sterowego. BF2.3 to najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się automatycznie po dodaniu gazu.

Lżej pod każdym względem

BF2.3 jest tak lekki jak kiedyś niewielkie silniki 2-suwowe. Przy zachowaniu niewielkiej wagi oferuje jednak więcej komfortu i jest znacznie prostszy w obsłudze. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą możesz płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa.

Tak prosta w obsłudze jest tylko najmniejsza Honda!!!

  • Automatyczne sprzęgło załącza napęd po dodaniu gazu
  • Manetka gazu umieszczona na rumplu sterowym
  • Chłodzony powietrzem: ultra-lekki i łatwy w obsłudze
  • Odporny jak żaden inny na uszkodzenia podczas eksploatacji
  • Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra
  • Tłumik dolotowy zmniejsza hałas
  • Dwa ergonomiczne uchwyty do przenoszenia
  • Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa
  • 360o obrót - bardzo duża zwrotność w każdym kierunku
  • Specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie
  • Możliwość ustawienia przepustnicy gazu w dowolnej pozycji
  • Łatwy do przenoszenia


Dane techniczne:  

Silnik 1-cylindrowy

Pojemność 57 cm3

Typ silnika

4 suwowy OHC

Moc silnika

2,3 KM / 5.000-6.000 obr. / min.

Chłodzenie silnika

Powietrze

Chłodzenie kolumny i wydechu spalin

Woda

Wydech spalin

Podwodny

Zapłon

Tranzystorowy

Rozruch ręczny

Tak

Zasilanie

Gaźnik

Sterowanie rumplem

Tak

Bieg neutralny

Tak

Załączenie biegu

Automatyczne po dodaniu gazu

(sprzęgło odśrodkowe)

Bieg wsteczny

Obrót silnika 3600

Zbiornik paliwa (litry)

Wewnętrzny 1litr

Kontrola poziomu oleju

Okienko kontrolne

Podnoszenie ręczne

Tak

Oporownik obrotu kolumny

Tak

Sterowanie gazem w rumplu

Tak

Obrót kolumny o 360 stopni

Tak

Trymowanie i podnoszenie ręczne

Pozycje 4+1

Ładowanie akumulatora

Nie

Powłoka antykorozyjna

Tak

Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne

Tak

Wyłącznik bezpieczeństwa

Tak

Wysokość pawęży (mm)

418

Ciężar (kg)

12,5

Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika

wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94)

Sterowanie rumplem - 83 dB(A)